Ansökan om riktat verksamhetsbidrag för pensionärs­ och handikappsorganisationer

Denna e-tjänst har 5 steg
  • 1. Kontaktuppgifter
  • 2. Belopp/upplysning
  • 3. Förhandsgranska
  • 4. Signera
  • 5. Skicka in

Ansökan om riktat verksamhetsbidrag för pensionärs­ och handikappsorganisationer 2019 

Ansökan ska skickas in till kultur- och fritidsnämnden senast 1 juni.

 

  

Följande handlingar ska bifogas ansökan:

Till denna ansökan ska följande handlingar bifogas: 
-Verksamhetsberättelse 2018 
-Ekonomisk berättelse (resultat och balansräkning) 2018 
-Revisionsberättelse 2018 
-Preliminär verksamhetsplan 2019 
-Preliminärt budgetförslag 2019 
-Föreningsregister 
-Försäkran avseende erhållet bidrag

Personuppgifter  

 

För att vi ska kunna hantera ditt ärende behöver vi spara personuppgifter om dig. Dina personuppgifter behandlas i enlighet med dataskyddsförordningen (EU) 2016/679 samt annan tillämplig lagstiftning. För att veta mer om varför och hur länge dina personuppgifter behandlas och dina rättigheter som registrerad, se http://www.hallstahammar.se/dataskydd

Du kan alltid begära att få ta del av informationen om hur dina personuppgifter behandlas genom att kontakta kommunen på 0220-240 00 eller mejla till kundcenter@hallstahammar.se

 

 

 

 

Information

Inloggning

Inloggning krävs för denna e-tjänst

E-tjänsten måste signeras innan inskick

Tillgänglig som PDF

Ladda ned