Ansökan om verksamhetsbidrag för kulturföreningar

Denna e-tjänst har 7 steg
  • 1. Kontaktuppgifter
  • 2. Föreningsuppgifter
  • 3. Kontaktuppgifter ordförande
  • 4. Kontaktuppgifter kassör
  • 5. Förhandsgranska
  • 6. Signera
  • 7. Skicka in

Ansökan om verksamhetsbidrag för kulturföreningar

Bidragsansökan ska skickas in till kultur- och fritidsnämnden senast en månad efter årsmötet

 

Här kan du ansöka om verksamhetsbidrag för kulturföreningar via e-tjänst, logga in med BankID nedan för att starta. Ordförande och kassör signera/skriva under ansökan, det som behövs är e-postadress och tillgång till BankID för inloggning och signering (elektronisk underskrift).

 

Följande handlingar ska bifogas ansökan:

Föreningsregister
Verksamhetsberättelse
Ekonomisk berättelse (resultat och balansräkning)
Revisionsberättelse

Preliminär verksamhetsplan för nästkommande år
Preliminärt budgetförslag för nästkommande år
Försäkran avseende erhållet bidrag

                                                                 

 

 

Personuppgifter  

 

För att vi ska kunna hantera ditt ärende behöver vi spara personuppgifter om dig. Dina personuppgifter behandlas i enlighet med dataskyddsförordningen (EU) 2016/679 samt annan tillämplig lagstiftning. För att veta mer om varför och hur länge dina personuppgifter behandlas och dina rättigheter som registrerad, se http://www.hallstahammar.se/dataskydd  

Du kan alltid begära att få ta del av informationen om hur dina personuppgifter behandlas genom att kontakta kommunen på 0220-240 00 eller mejla till kundcenter@hallstahammar.se

 

Information

Inloggning

Inloggning krävs för denna e-tjänst

E-tjänsten måste signeras innan inskick

Tillgänglig som PDF

Ladda ned