Ansökan om tillfällig fritidshemsplats

Denna e-tjänst har 4 steg
  • 1. Ansökan tillfällig fritidshemsplats
  • 2. Förhandsgranska
  • 3. Signera
  • 4. Skicka in

Här kan du ansöka om tillfällig fritidshemsplats

 

För föräldrar som är arbetssökande och på grund av det behöver tillfällig fritidshemsplats för enstaka tillfälle (anställningsintervju, möte med handläggare) finns möjlighet att få det upp till fem dagar per månad. Avgift uttages med 50 kr per bokad dag.

 

Du behöver fylla i personuppgifter, e-postadress och ha tillgång till BankID för inloggning och signering (elektronisk underskrift). Kom ihåg att lämna in en aktuell inkomstuppgift också, finns på www.hallstahammar.se att hämta som blankett eller skicka in via e-tjänst.

 

  

Personuppgifter  

 

För att vi ska kunna hantera ditt ärende behöver vi spara personuppgifter om dig. Dina personuppgifter behandlas i enlighet med dataskyddsförordningen (EU) 2016/679 samt annan tillämplig lagstiftning. För att veta mer om varför och hur länge dina personuppgifter behandlas och dina rättigheter som registrerad, se
http://www.hallstahammar.se/dataskydd

Du kan alltid begära att få ta del av informationen om hur dina personuppgifter behandlas genom att kontakta kommunen på 0220-240 00 eller mejla till kundcenter@hallstahammar.se

 

Information

Inloggning

Inloggning krävs för denna e-tjänst

E-tjänsten måste signeras innan inskick

Tillgänglig som PDF

Ladda ned