Anmälan om att ta cistern ur bruk

Denna e-tjänst har 5 steg
  • 1. Anmälan om att ta cistern ur bruk
  • 2. Information
  • 3. Utförande
  • 4. Signera
  • 5. Skicka in

Anmälan om att ta cistern ur bruk

Här kan du skicka in din anmälan till oss genom att logga in med BankID nedan.

 

Information:

Cisterner ska fortfarande kontrollbesiktigas om de inte tagits ur bruk permanent. Intervaller varierar beroende av cisternens korrsionsskydd och placering. Gäller även om cisternens tömts. Läs mer: https://hallstahammar.se/underwebb/foretagare/regler-tillstand-och-tillsyn/miljofarlig-verksamhet-avfall-och-brandfarliga-varor/vad-galler-for-din-cistern

 

 

Personuppgifter

För att vi ska kunna hantera ditt ärende behöver vi spara personuppgifter om dig. Dina personuppgifter behandlas i enlighet med dataskyddsförordningen

(EU) 2016/679 samt annan tillämplig lagstiftning. För att veta mer om varför och hur länge dina personuppgifter behandlas och dina rättigheter som registrerad,

se https://www.hallstahammar.se/dataskydd

 

Du kan alltid begära att få ta del av informationen om hur dina personuppgifter behandlas genom att kontakta kommunen på 0220-240 00 eller mejla till kundcenter@hallstahammar.se

 

 

Information

Inloggning

Inloggning krävs för denna e-tjänst

E-tjänsten måste signeras innan inskick