Anmälan till föreningsregistret

Denna e-tjänst har 9 steg
  • 1. Kontaktuppgifter
  • 2. Föreningens kontaktperson
  • 3. Ordförande
  • 4. Kassör
  • 5. Sekreterare
  • 6. Föreningens lokaler
  • 7. Förhandsgranska
  • 8. Signera
  • 9. Skicka in

Här kan ni anmäla er förening till Hallstahammars kommuns föreningsregister

 

Du behöver lämna kontaktuppgifter till er förening, ordförande, kassör samt sekreterare.

 

Personuppgifter 

För att vi ska kunna hantera ditt ärende behöver vi spara personuppgifter om dig.  

Dina personuppgifter behandlas i enlighet med dataskyddsförordningen (EU) 2016/679 samt annan tillämplig lagstiftning. För att veta mer om varför och hur länge dina personuppgifter behandlas och dina rättigheter som registrerad, se http://www.hallstahammar.se/dataskydd 

Du kan alltid begära att få ta del av informationen om hur dina personuppgifter behandlas genom att kontakta kommunen på 0220-240 00 eller mejla till kundcenter@hallstahammar.se  

 

Information

Inloggning

Inloggning krävs för denna e-tjänst

E-tjänsten måste signeras innan inskick

Tillgänglig som PDF

Ladda ned