Ansökan om gemensamt serveringsutrymme

  1. 1. Gemensamt serveringsutrymme
  2. 2. Serveringens omfattning
  3. 3. Serveringstider
  4. 4. Förhandsgranska
  5. 5. Signera
  6. 6. Skicka in

Denna e-tjänst har 6 steg och kräver e-legitimation för inloggning och signering.

Ansökan - Gemensamt serveringsutrymme

Enligt 8 kap. 14 § alkohollag (2010:1622)

 

Här kan du göra din ansökan  om gemesamt serveringsutrymme. Alla sökande behöver skriva under ansökan, det som behövs för att skicka in via e-tjänsten är personnuppgifter och e-postadress samt en giltig e-legitimation (BankID) till alla sökande.

 

Kom ihåg att bifoga ritning över den gemensamma serveringsytan. Mer information om serveringtillstånd finns på www.hallstahammar.se  

 

Genom att du klickar på ”Skicka” i e-tjänsten godkänner du att Hallstahammars kommun lagrar dina uppgifter enligt personuppgiftslagen (PuL). Det innebär att vi registrerar dina uppgifter för hantering av ärendet. Läs mer om personuppgifter och offentlighetsprincipen på http://hallstahammar.se/pul.