1. Vart har felet inträffat?
  2. Beskriv felet
  3. Personuppgifter
  4. Förhandsgranska
  5. Skicka in

Vart har felet inträffat? Du kan ange adress eller använda markören i kartan.

Du kan enkelt anmäla om du upptäcker något som är trasigt eller fel i Hallstahammars kommun.

Om felet är akut och inträffar under kväll eller helg kan du kontakta Securitas, som ansvarar för felanmälan utanför kontorstid. Ring då 021‑13 09 00.
Vad gäller din felanmälan?
E-post
Du har rätt att vara anonym i kontakten med kommunen. Om du vill vara anonym är det viktigt att du inte uppger ditt namn eller kontakt­uppgifter för oss. Tänk på att du inte har möjlighet att få någon återkoppling om du väljer att vara anonym.

Personuppgifter

För att vi ska kunna hantera ditt ärende behöver vi spara personuppgifter om dig. Dina personuppgifter behandlas i enlighet med dataskyddsförordningen (EU) 2016/679 samt annan tillämplig lagstiftning. För att veta mer om varför och hur länge dina personuppgifter behandlas och dina rättigheter som registrerad, se http://www.hallstahammar.se/dataskydd. Du kan alltid begära att få ta del av informationen om hur dina personuppgifter behandlas genom att kontakta kommunen på 0220-240 00 eller mejla till kundcenter@hallstahammar.se